Hur gör vi för att få fakturan via mail?

Skicka ett mail till kundtjanst@dnb.se med ert organisationsnummer samt er mailadress. Ni får en bekräftelse via mail när det är aktiverat. Fram till dess att ni får bekräftelsen så skickas fakturan via post, som vanligt.

Hur gör vi för att betala via autogiro?

Enklast ansöker ni om autogiro direkt via er internetbank. Annars kan ni beställa en autogiroblankett genom att maila kundtjanst@dnb.se.

Kan vi beställa en engagemangsrapport gällande våra kontrakt?

Firmatecknare kan enkelt logga in på DNBportal.se och ladda ner en engagemangsrapport per det datum som önskas.

Vi har frågor kring fakturor eller kontrakt.

Ni kan både se och ladda hem fakturor och kontrakt enkelt genom att logga in på DNBportal.se.  Ni kan också alltid kontakta oss på kundtjanstfinans@dnb.se så hjälper vi er.

Hur adressändrar vi?

Maila er nya adress till kundtjanst@dnb.se. Uppge ert kontraktsnummer.

Kan någon annan ta över vårt kontrakt?

Möjligheten finns att överlåta er finansiering till ett annat företag. Kontakta oss på kundtjanst@dnb.se eller ring oss så hjälper vi er.

Vi vill avsluta vår finansiering, hur gör vi?

Ändra till: vänligen kontakta återförsäljaren i första hand, annars är du välkommen att maila oss på: kundtjanstfinans@dnb.se. Uppge ditt kontraktsnummer i all kontakt med oss.